Lördagslöp

Idag tog Michelle med mig ut på lite löpning...
 
Eller ah, löpning för mig, och joggvila för henne :)
 
Runda: Ja du... Från bortasidan av saltemad till sjöbovallarna till ryda sportfält och tillbaka
Längd: 5,2 km
Tid: 31:31 min
 
Upplägg: 2,6 km löpning, vila 4-5 minuter, 2,6 km tillbaka
 
Medeltempo: 6:03 min/km
Maxtempo: 3:53 min/km (??)
 
Medelpuls: 94 slag/min
Maxpuls: 181 slag/min
 
Väder: 6 grader och soligt
Kläder: Tunna 2XU-tights, tunn löpartröja, löparväst, mina sauconyskor
 
Känsla: Det var tungt i benen på tillbakavägen på sista intervallen. Jag stukade också foten på sista intervallen. Detta är min sjunde (!!!) dag på raken som jag tränar, så att min kropp och mina ben känns trötta är ju absolut inte konstigt så trots ett "sämre" medeltempo så är jag faktiskt nöjd.
Fick också beröm av Michelle som tyckte jag hade en bättre hållning nu när jag sprang också.
 
 
Tack Michie för idag :)

Kommentarer
Postat av: Michie

MYCKET bättre hållning får jag säga! Och när man ser när du springer så ser det så mkt lättare ut än vad du beskriver det;)

Svar: Pokerface
Jennifer

2015-05-09 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0