Mösexxa

Igår åkte jag och Olivia till mitt jobb för att vara med på "kidnappningen" för den mösexxa vi skulle ha på jobbet!
 
Två av mina kollegor ska gifta sig nästa helg, och då blir det två flugor i en smäll. Möhippa+svensexa=mösexxa..
 
Efter att paret hade fått lite nya kläder och förfriskningar åkte vi till Upzone som ligger borta vid djurparken. En äventyrspark där man åker linbana, klättrar och balanserar på höga höjder.
Mamma kom sedan och hämtade Olivia...
 
Efter detta var vi på restaurang "The factory"och körde deras musikquiz och åt god mat!
 






 
Tack bästa mormor för att du passade Olivia

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha åh vad kul!

2015-05-22 @ 10:20:26
URL: http://ournotebook.blogg.se
Postat av: Mamma

Tack för att jag fick lite "egen-tid" med "sötongen" 💖

2015-05-23 @ 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0