Resultat....

Äntligen lite resultat för allt "slit" det har inneburit denna veckan...
 
 
Måttmässigt har det inte hänt jätte mycket, men vikten mina damer och herrar... tjoohooo
 
Vikt: 71,6 (- 2 kg)
 
Höger lår: 61 cm (+-0)
Vänster lår: 60 cm (-1 cm)
 
Midja: 83 cm (+-0)
Mage: 95 cm (-2 cm)
 
Rumpa: 100,5 cm (-1,5 cm)
Bröst: 96,5 cm (-0,5 cm)
 
Tankar: Det hade visst hänt lite mer på måtten än vad jag tänkte.. :) Det är ju faktiskt 5 cm sammanlagt... Jag är jätte nöjd! 2 KILO!!!!!! Det är svaret på varför jag har svettats så sjukt mycket när jag har tränat denna veckan och till varför jag har kissat som hanhund... :)
 
Jag förväntar mig absolut inte minus 2 kg nästa vecka också, utan nu tror jag bara att min kropp har dragit igång förbränningen.... Därför ett sånt bra resultat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0