Team med Jeppe

Dagens fredagswod kämpades igenom med Jesper...
 
Här är följande:
 
50 cal rodd
50 boxjump over
50 deadlift 55 kg (RX 55 kg)
50 wallball 14 (RX 14)
50 ringdips (hjälp av gummiband)
50 wallball 14 (RX 14)
50 deadlift 55 kg (RX 55 kg)
50 boxjump over
50 cal rodd
Känsla: Det gick jätte bra! Körde ju på RX på allt förutom på ringdips där jag tog hjälp av gummiband. Vi körde hälften var på allt. Eller ah.. Jesper körde lite ojämnt emellanåt men jag körde hälften av allt i alla fall :) Vi hade liksom bestämt i förväg att rodden delades upp 15cal/15cal/10cal/10cal, och resten i 5:or. Men ibland så gjorde Jesper 10 st rep på raken, så det blev lite ojämnt med vilan, men jag fick i alla fall ihop 25 rep av varje. Sista rodden körde vi 15cal/15cal, sen råkade Jesper göra 13 cal så då stod den på 43 cal, så jag körde till 53 cal. Man vill ju inte missa något.. :D
 
After Bash:
9-6-3
HSPU (låda)
Hang Power Clean 40 kg (RX 47,5 kg)
Burpees
Båda måste ha gjort 9 rep var innan man fick gå vidare till nästa övning.. Kändes väldigt bra med 40 kg på hang Power Clean... Burpees kändes också rätt "lätt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0