En mindre bra dag

Dagen idag var varit si och så... 
Olivia har varit gnällig hela dagen, och jag har också varit på dåligt humör.. Jag är såååå trött nu förtiden!!! 

När Olivia skulle vila middag så åkte vi till Ibex, så gick jag en liten promenad med henne så hon somnade och sen tränade jag under tiden... 

Dagens pass

21 trusters 32.5 kg
21 pullups (grönt)
15 trusters 32.5 kg
15 chest to bar (grön+blå)
9 trusters 32,5 kg
9 chest over bar (grön+blå)

Känsla: jag ogillar verkligen trusters, men jag tog mig igenom. RX idag var 45 kg men jag är inte i den viktklasserna på trusters. Jag hade kanske klarat 35 kg, dock med risk för att svanka alldeles för mycket... Men jag är nöjd!!! 

Avslutade sedan dagens träning med en omgång tabata "Hollow hold". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0