Just det

Just det, kan skriva lite kort om min löpning i tisdags.. 

Runda: Kransmossen
Längd: 5 km
Tid: 29:01 min

Mål med mitt pass: ta mig runt 5-kmspåret på Kransmossen utan att gå eller stanna en enda gång. Inte titta på klockan utan bara ta mig igenom på en hastighet som känns bekväm. 

Medeltempo: 5:48 min/km
Medelpuls: 80 slag/min ??????????? 

Kilometer för kilometer
1 km - 5:44 min/km
2 km - 5:57 min/km
3 km - 5:54 min/km
4 km - 5:44 min/km
5 km - 5:38 min/km

Känsla: 5-kilometerspåret på Kransmossen är verkligen jobbig. Det är super många backar, dessutom rätt branta och långa backar. Men jag är nöjd med tiden med tanke på mitt mål med dagens pass. 

Kommentarer
Postat av: Jonna c

Du är så duktig med din träning!!!!

2015-09-07 @ 00:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0