Tisdag=jobb

Igår var det tisdag vilket innebär jobb för min del. 
Började 07:30 och slutade 16:15.
Med raska steg gick jag till Ibex och tränade 16:30.
Efter passet kom Olivia och Johannes och hämtade mig! Då.... Slog ångesten in. Ångest att jag prioriterar mig själv genom att vara iväg och jobba och sen träna.. Ångest för att jag inte är med Olivia!! 

När släpper denna jäkla ångesten? Hur länge måste man jobba tills man slipper allt dåligt samvete?! 

Jaja, jag tränade igår som sagt.. Såhär var passet

3 min AMRAP
6 chest to bar (blå+röd)
6 ovh squat 15 kg 
9 burpees 
Vila 1 min
X 5

Jag var lite osäker på om jag skulle ta 15 eller 20 kg på ovh squat, men vågade inte riskera min höft så det fick bli 15 kg. Har inga känningar idag, så det var nog ett bra val!! 
Chest to bar var sjukt tungt i slutet. Var så trött i underarmarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0