Torsdagens crossfitpass

Igår åkte jag och tränade det sena (18:00) passet. 
Gårdagens pass visste jag sedan innan skulle bli tufft men det är bara att ge sig fasen på det, så tar man sig igenom....

På tid:
50 cal rodd
10 deadline (65 kg, RX 70 kg)
40 cal rodd
20 clean (40 kg, 42,5 kg de fem sista) (RX squatclean 50 kg)
30 cal rodd
30 front squat (20 kg, RX 30 kg)
20 cal rodd
40 shoulder to overhead (20 kg, RX 20 kg)

Tid: 20:14 min

Känsla: rätt roligt pass faktiskt med facit i hand. Hade kunnat ta 42,5 kg på alla clean. Kändes bra och ta lätta vikter på front squatsen så jag gjorde varje repetition kontrollerat så jag inte skadar höften igen.. 
Nöjd och roligt blev summan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0