Löpning i regnet

 
Runda: Ibex --> sjuhäradshallen --> Trollstigen --> vände 
Längd: 6 km
Tid: 35:11 minuter
 
Medeltempo: 5:51 min/km
Medelpuls: ?? slag/min
Maxpuls: ?? slag/min
Medellöpkadens: ??

Jag har inte min klocka med mig till jobbet så jag har inte pulsslagen i huvudet med mig.. 

Känsla: första och andra kilometern gick bra och kändes bra, tredje kilometern var jätte tung, mest mentalt men även flåsigt. 
Fjärde kändes bra och lätt, femte var också väldigt tung, både i flåset och i benen. Sjätte gick ju superlätt såklart, då var jag ju nästan tillbaka till starten :)

Väder: regn åt alla håll, blåst åt alla håll
Kläder: tunna kompressionstajts, tunn långärmad tröja (asics), vindjacka, asicsskor
Helt perfekt lagom mycket... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0