Min viktnedgång

Jag har verkligen tappat det....

Jag är ju en sån periodare, som ni säkert redan har märkt av!
Men nu ör jag så sjukt missnöjd med hur jag ser ut
Jag hatar att se mig själv i spegeln, hatar att klä av mig när jag ska gå och lägga mig, hatar att tvåla in mig och behöva ta på denna kroppen etc....

Som ni märker, jag är INTE nöjd!!!
Jag vet att personer runt omkring mig tittar på hur jag ser ut. En del människor "pikar" mig också till att jag är lite tjock...
Säger inte rakt ut att dom tycker att jag är tjock men jag märker det...


Så nu måste jag ta tag i detta för jag mår inte bra!

Så idag startade jag åter igen GRÖNA KUREN!


HEJA JEMPA!!!!!!!!!!

Dagens lunch blev kycklingfilé med sallad och bearnaise
Dagens middag blev räkor, ägg, majo och sallad....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha älskar ditt eget hejarop 💕💕💕

2016-08-23 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0