My comeback

ÄNTLIGEN!!!!!!!


Efter 5-6 veckors sjukdom (kraftig förkylning som inte gav med sig) så kunde jag äntligen göra comeback på träningen.. Som jag har längtat... 

Jag tänkte från början att jag ska inte ta några tyngre vikter nu efter 5-6 veckors frånvaro.. 
Vill inte riskera att få sjuk träningsvärk så jag knappt kan röra mig :) 

STYRKA:
Every 90 sec X 3
4 shrugs + 4 highpull

Every 90 sec X 3
5 muscleclean

Every 2 min X 3
5 powerclean + 1 frontsquat

Jag körde på 25 kg, i vanliga fall hade jag kanske kört på 35-40 kg

WOD:
20 minuter AMRAP
400 meter rodd
20 unbroken wallball
3 ropeclimbe
Om man fick bryta wallballsen, var man tvungen att göra 5 burpees för varje bryt
Jag klarade mig

I vanliga fall hade jag kört på 14 pound på bollen men körde på 8 pound idag... 


Så himla skönt att vara tillbaka :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0