Första "riktiga" dagen på dagis

Idag var det Olivias riktigt första dag på dagis

Johannes lämnade henne där imorse och det var inga problem alls att lämna henne..
Sen åkte jag direkt efter jobbet och hämtade henne

Åh mitt lilla hjärta, hon var jätte ledsen när jag kom dit
Hon hade, en timma innan jag kom dit, bajsat och ni som känner Olivia vet att hon avskyr att byta blöja, så efter blöjbytet så hade hon varit ledsen hela tiden. Sååå himla trött!!! 

Men hon blev glad rätt snabbt när hon kom över i min famn. DÅ värmde det ordentligt i mitt hjärta! 

Sen tog vi vagnen hem och här hemma var det en liten pajsas som röjde runt..
Upp och ner i soffan och fram och tillbaka
Riva ut en massa kläder, riva ut alla tidningar osv...
Sen däckade hon vid halv sju :)







Olivia hade ätit jötte bra på dagis, inte så oväntat i och flr sig... Sovit bra också, på madrass på golvet precis som dom andra barnen :)

Min stora tjej!!! 




Nöjd mamma med en gosig tjej ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0