Olivias inskolning dag 4

Idag var det ÄNTLIGEN min tur igen att vara med på Olivia inskolning. 

Vi kom dit vid 14-tiden, lagom när alla barnen hade vaknat efter vilan.

Lisa, Olivias inskolningsfröken var där och väntade på oss! 
Olivia stod först vid mitt ben vid dörren och vågade inte riktigt gå in direkt. Jag gick in och lockade med mig Olivia. Hon började leka med Lisa ganska snart. 

Jag fick "order" om att sitta i soffan så Olivia kunde se att jag var kvar men jag fick inte medverka i leken. 
Det gick jötte bra, Olivia lekt på med små djur, korgar och klossar

Sedan var det dags för mellanmål
Olivia satt så fint på en egen liten stol och åt smörgås.


Hela dagen idag har gått jötte bra och Olivia ville inte riktigt gå hem när vi skulle gå hem men det blev ändå inga sura miner från henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0