Olivias inskolning dag 6

Idag var vi på dagis vid 9:30.

Det var en del barn där idag! 
Olivia var inte alls blyg idag, utan kände sig nog ganska "hemma" där idag

Jag och Johannes satt i soffan och tjöta medans Olivia lekte och röjde runt

Sedan hade dom lite sångstund och Olivia stod så fint i mitten och var med! 
Jag tror absolut att hon trivs väldigt bra! 

Sedan fick jag och Johannes säga "hej då" till Olivia och så gick vi till deras personalrum och drack kaffe och te. 
Olivia applåderade när vi gick, det var den enda reaktionen och gjorde :) 

När vi kom tillbaka efter 15 minuter så kollade hon bara på oss, och lekte vidare. 

Min lilla dagistjej ❤️


Imorgon jobbar jag så Johannes har inskolningen.., 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0