Olivias inskolning dag 8

Idag var det åter igen min tur och ära att få vara med på inskolningen, men det vet jag inte om det var någon tur eller ära idag. 
För precis som igår så fick jag bara lämna henne där idag och gå hem. 
 
När jag skulle gå så var jag beredd på att Olivia bara skulle gå iväg och knappt titta på mig, men hon tittade på mig med stora rådjursögon, då högg det tag i mitt mammahjärta.
Hon grät inget eller visade sig inte ledsen på något sätt...
 
Jag gick hem till Martina och fikade i en och en halv timma :) tills det var dags för hämta Olivia igen :) 
 
När jag kom tillbaka så tittade hon mest bara på mig, ingen större reaktion :) 
 
Det hade gått jätte bra sa dom på förskolan!! Min stora tjej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0