PR-Jempa

Idag körde jag klasspasset som var på eftermiddagen...
Hade även trevligt sällskap av Erlendur och Jesper. Jonna skulle ev också vart med men den idéen växte fram lite sent så vi hann inte fixa någon barnvakt. 

Dagens pass

FÖRST:
Bygga upp en "trea" overheadsquat
Jag gjorde på 37,5 kg relativt lätt
Klarade 1 på 40 kg. Jag tror att jag hade klarat en trea på 40 kg om jag inte hade vart så stressad :) jag stressade upp mig för att tiden var nästan slut. 
Men oavsett så blev det PR i overheadsquat då jag aldrig har gjort den på 40 kg, inte ens en etta
Men lyssna nu...
Blev även PR i snatch på 40 kg, då jag snatchade upp den innan jag gjorde min ovhsquat.... 

Två PR på en dag


WOD:
3 varv:
10 power clean 35 kg (RX42,5, "1" 32,5 kg)
4 x 15 m shuttlerun
Tid: 5:09 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0