20 helt ointressanta frågor med svar

1. Vilken är din favritglass? Åh, Ben & Jerry peanut butter cup :) 
2. Vad dricker du till frukost? Vatten
3. Sover du på någon särskild sida? Jag somnar alltid (nästan) på min högra sida! 
4. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ajjemän, Pernilla som jag gick i samma klass som när jag var liten.
5. Vill du ha barn? Ja, jag har ju redan ett och det är klart att det hade varit mysigt med en till :) 
6. Kan du några andra språk än svenska? Rövarspråket kan jag helt okej, engelska förstår jag men kan knappt prata det. Tyska.... Ja jag kan säga "Hej jag heter Jennifer. Jag är 13 år gammal. Jag bor i Borås"
7. Har du någonsin åkt ambulans? Ajjemän... Under min praktik alltså! 
8. Föredrar du havet eller en bassäng? Åhh. bassängen! I havet finns det ju hajar! 
9. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Just nu följer jag Farmen, men jag vet inte om jag kan säga att det är mitt favoritprogram! 
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, när jag var gravid med Olivia så fick jag en av mina gamla bodys som jag hade när jag var liten. Den har jag kvar! 
11. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Icke... Endast x antal parkeringsböter
12. Dansar du i bilen? Ohh ja, och sjunger! 
13. Vad har du för utbildning? Gymnasieutbilning och högskoleexamen. Sedan har jag några mindre utbildningar som jag har gått via jobbet. 
14. Vad lyssnar du på just nu? Radion är på i köket och "Kontoret" på tvn. 
15. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma och Johannes, beror på vem jag är arg/ledsen på :) 
16. Din största vinst? 100:- på bingolotto tror jag! :) 
17. Civilstånd? Sambo
18. Vilket är ditt drömjobb? Ambulanssjuksköterska
19. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Ja..... Utbilda mig till ambulanssjuksköterska. Jag kom in på utbildningen i höstas men tackade nej (ångrade det stort) då det ej passade in i livet just nu! Sedan har jag alltid velat flytta till stockholm! Älskar den staden! 
20. Vad har du haft för husdjur? Ohh.. Jag och min syster har haft väldigt många djur under våra år... Sammanlagt har vi haft ödla, marsvin, hamstrar, katter, hundar, hästar, kaniner, sköldpaddor

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skrattar gitt åt svaren på fråga 6 och 15 framförallt 😍

2016-01-20 @ 10:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0