Blev inte som jag tänkte mig

Igår på besöket på jourcentralrn så ville jag egentligen bara ha smärtlindring mot att det gjorde så förbannat ont i ansiktet. 
Men det blev både antibiotika ovh smärtlindring. 
Och dessutom ett riktigt dåligt bemötande av läkaren och hans attityd ska vi inte ens prata om. 

Vi som jobbar inom vården vet vika nötter det finns. 
Jag har aldrig känt mig så oerhört förnedrar som jag gjordeefye det besöket. 
Återkommer i ett annat inlägg om detta..

Men nu är det mediciner 1 timma INNAN måltid, och x antal i samband med mat. 



Det ser värre ju än vad det är. 

INNAN måltid
2 st antibiotikatabletter(3 gånger per dygn)

MED måltid
1 st smärtlindring (morgon och kväll)
5 st vitaminer/mineraler 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0