Charmen med kollektivtrafik

Charmen med att åka kollektivt på morgonen till jobbet är att man får höra allt och lär sig allt...

En dag var det en kvinna (jötte stor kvinna) som berättade om hennes hjärtstopp och allt var det var och hur hon gick ner i vikt med lchf osv. Hon var på bussen idag igen, större än när jag såg henne förra gången... 

Idag har jag lärt mig en hel del om ett dataspel.. Allt om "deepstripe" "fluff", när deras turnering är och hur den går till, att det ör en "complane" osv

Fråga gärna om ni har frågor

Kommentarer
Postat av: Michie

Varje gång jag läser order charmen så ser det så jäkla felstavat ut men det är det ju inte. Men ordet ser helt konstigt ut... Har funderat en hel del på det och även googlat stavningen.

Och jag har läst ordet väldigt väldigt många gånger eftersom du är så sjukt dålig på att uppdatera din blogg! Jag vill se mer träningsinlägg, träningstankar, matinlägg, bilder och info om Olivia och kanske en och annan selfie!

2016-01-27 @ 10:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0