God morgon

I måndags jobbade Johannes dygn så jag och Olivia var ensamma hemma :) 

Vi var en sväng på öppna förskolan och där träffade vi även några mammor och deras flickor från mammagruppen..
Olivia älskar, som ni vet, böcker så hon befann sig mycket vid bokhörnan och även vid rutschkanan :)
Hon är jätte duktig på att gå upp, sätta sig på rumpsn och åka ner. Går rätt fort ner ;)






Sen har hon kommit på att hon ska äta sin lunch på egen hand och jag fick absolut inte mata henne.. 
Det blir vad det blir, tillslut kommer hon att kunna det jätte bra det med




Och på eftermiddagen var det lite titt-utlek också. 
Hon är så söt när hon slänger upp pyjamasen på huvudet, står sådär stilla och väntar medans jag "letar" och vips så sliter hon ner pyjamasen och blir lika glad varje gång 



Just det... Hjälpte mig att hänga tvätt också. Hon hittade mina bikinitrosor (ja, rena)


Så gick hon runt i källaren som om det vore helt normalt. För henne ör det ju det :) haha

Kommentarer
Postat av: Michie

Hon blir bara sötare för varje dag som går

2016-01-20 @ 10:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0