Lilla stumpan

Idag när jag var på jobbet så ringde Johannes, lite lätt stressad, Olivia hade trillat på sitt rum och slagit i ansiktet och det började blöda ur munnen

Efter min inspektion så tror jag att hon har slagit i munnen i golvet så att det lilla bandet som sitter på i sidan av överläppen har gått av för det blöder väldigt lätt och väldigt mycket varje gång. Klart det är ju alltid väldigt lättblödande i slemhinnor, så det ser värre ut än vad det är. 
Dock ska vi ringa tandläkaren imorgon.. 

Jag var ju tvungen att ta ett kort på henne när vi kom hem innanför dörren. 
Nappen smetade ut det lite :) 



Olivia har varit pigg och glad på eftermiddagen som vanligt så hon mår hon rätt så bra trots den rejäla smällen.. 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh hjärtat!

2016-01-29 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0