Tisdagen

Igår var vi också ensamma hemma då Johannes var hos en kompis och hjälpte honom

Vi vaknade (som dom flesta i västra Sverige) till att det hade snöat cirka 30-40 cm. 
Efter frukosten tog vi på oss vinterkläderna och gick ut
Olivia gick så fint i hjulspåren, och varje gång hon trillade så skrattade hon. Sen har hon fortfarande lite svårt att komma upp när hon har alla vinterkläder på sig, då får man bara lyfta upp henne igen så knatar hon på igen.. 




Olivia sprang och satte sig på overallen direkt






Vi hann med ett bad på förmiddagen också. 
Och frisyren när den har självtorkat under vilan är helt fantastisk

Under Olivias vila fick jag ta tag i skyffeln och skotta, Johannes som älskar att skotta var ju inte hemma :( fy va tråkigt det var. Men bra blev det tyckte jah...
Johannes var ändå tvungen att skotta lite när han kom hem sen :)





Fråga mig inte vart han skottade för jag hade bannemej skottat hur bra som helst... 

Kommentarer
Postat av: Pia

Men hjärtat vad tunn du har blivit, trots alla vinterkläder! Stark du är! Längtar tills jag oxå kan köra igång!!!

Svar: Skönt att det ser ut så, känns inte så
Jennifer

2016-01-20 @ 19:37:01
URL: http://simonssonscasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0