Min största kärlek

God morgon alla fina

Igår jobbade jag (som vanligt) och blev hämtad av Olivia och Johannes på jobbet...
Johannes lämnade av mig och Olivia hemma och skulle iväg för att fixa några saker...

Loppan blev såklart jätte ledsen när Johannes inte hängde med in(hon hade ju bara varit med honom hela dagen), men det la sig snabbt...
"Pappa ammbil"
"Nej, pappa skulle bara åka till affären. Pappa åker inte brandbil idag"

Sedan blev det lite middag för den lilla hönan sedan gick vi ut och hon cyklade på springcykeln.
Gungade lite på lekplatsen...


På kvällen satt vi sedan i soffan och läste en bok, Nicke Nyfiken som Olivia fick av faster Hanna när hon fyllde ett år, och hade mys med majskrokar..

Sedan pusslade Olivia lite också! Jätte duktig tjej!!

Jag blir så stolt över henne!! Märks det?? Haha


I måndags hade Olivia på sig sin fina tröja som hon har fått från farbror Thomas och tant Katiya ända från Alaska! Hon är så himla fin i den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0