Måndagmorgon och jag springer

God morgon gott folk

Idag startade jag veckan, dagen, med ett kort löppass... Eller ah, jag lunkade fram.. Var till och med tvungen att stanna en gång då andningen inte riktigt hängde med såhär tidigt på morgonen..

 
Runda: Hemifrån-->trandaredsbacken-->in vid skolan-->mot östergårdsplan-->in vid husbondegatan-->förbi hästarna-->hem
Längd: 3 km
Tid: 17:30 minuter
 
Medeltempo: 5:49 min/km
Medellöpkadens: 170

Kilometer 1: 6:01min/km
Kilometer 2: 5:47min/km
Kilometer 3: 5:40min/km


Känsla: jo det kändes mest jobbigt. Andningen och kraften låg nog kvar i sängen. Min kropp är inte gjord för löpning kl 05:45.... Jag fick stanna upp lite efter halvvägs för att lugna ner andningen en snabbis... Jag måste börja få till sträcka och även fart.. Dags för intervall snart tror jag!! 

Väder: VARMT!!!! 



Jag fullkomligt ÄLSKAR filter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0