Mors dag 2016

Igår var det min andra mors dag!!! 

Den började med att jag vaknade vid 06:00 och var rätt så pigg, men som den sjusovaren jag är så somnade jag om.
Vaknade vid 8-tiden och var sjukt kissenödig men Olivia låg så gott och sov och jag ville inte väcka henne. Hon vaknade direkt när man går förbi hennes rum på morgonen. Speciellt när klockan är såpass mycket... 

Men när klockan var strax efter halv nio så trodde jag att jag skulle spricka

Olivia vaknade såklart men på ett strålande humör! 

Sedan tog vi cykeln och tog en tur hem till Hugo för att lämna tidningen.
Johannes mötte upp oss där sedan, han hade jobbat dygn. 

När vi kom hem hade Johannes köpt en jättefin bukett blommor! 

Efter lunch och efter att Olivia hade sovit så åkte vi ut till Hofsnäs en sväng. Promenerade och plockade blommor (läs: gamla maskrosor) och plockade stenar och kollade på skalbaggar och myror. Sedan tog en fika där också. 

På vägen hem stannade vi till hos några vänner som bor i dannike och fikade lite till. Mysigt med spontana fikor! 

Olivia hamnade inte i säng fören vid 21-tiden! 

Min mors dag var jätte bra och väldigt mysig!!! 


Plockade gräs till kossorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0