Frukost

Idag blev det gröt till frukost i vårt hus!! Ingen sådär "lyxig" lördagsfrukost....
Den åt vi igår..

Igår efter träningen så smsade jag Johannes och kollade om dom var vakna för jag ville inte åka hem om som sov för då hade jag väckt dom...
Men jag fick inget svar så jag fördrev tiden på Ica en stund. Sen ringde jag mamma och erbjöd skjuss till jobbet vilket hon tackade ja till..
Sen hade dom vaknat hemma och då kunde jag åka hem! Olivia sov till nästan 08:30 igår. Trött tjej efter lång vecka med mycket dagisbus...

Olivia visar nya saker som hon kan varje dag... Igår visade hon hur duktig hon är på att smöra smörgås... Kanske inte "wow"-upplevelse för er men jag som mamma blir alltid stolt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0