Olivia

Jag vet inte om jag har skrivit det innan men Olivia är en väldigt omtänksam tjej!

Hon går ofta runt och vaggar på sina gosedjur och dockor för att dom ska somna... Hon bäddar om dom en massa, överallt...

På dagis hade hon hjälp fröknarna och natta en annan liten tjej som är året yngre än Olivia. Olivia hade stått och vaggat hennes vagn tills hon somnade...

Idag vaknade hon långt innan solen gick upp så hon och jag låg och myste i sängen.. (Läs: jag slumrade och Olivia kollade iPad)

Då la hon filten på mig flera gånger och "knuffade" på mig som om jag skulle somna... Sådär vaggandes...

Idag har hon tagit omvårdnaden till en ny nivå, nämnligen som en tvåbarnsmamma... Vaggar både dockan i vagnen och nallen på golvet...


Kommentarer
Postat av: Michie

Så jäkla söt hon är💜

2016-11-06 @ 13:37:10
Postat av: Michie

Så jäkla söt hon är💜

2016-11-06 @ 13:37:12
Postat av: Berit

Den som får fin omvårdnad av sin mamma och pappa, vet också hur man ska vårda sin nalle och sina dockor!

2016-11-06 @ 14:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0