Tidig start

Idag blev det en tidig start på denna lördagen...

Startade först 05:45 när jag vaknade och kände mig pigg
Kollade snabbt på telefonen och la den sen jämte mig i sängen. Ville inte lägga den på nattduksbordet flr jag ville inte väcka Olivia. Hon är extremt lättvöckt den tiden trots att vi sover i Olivia rum..

Precis när jag lägger ner telefonen jämte mig hör jag "mamma!!!! Mamma"

Jaha, då går vi upp 05:51 idag då...


Positivt: jag kände ju mig pigg och utvilad vid 05:45 redan. När klockan var 07:30 var jag duschade, båda påklädda och dammsugit ovanvåningen...
Så vi åkte och hämta Johannes på jobbet vid 8, sen handla frukost i affären :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0