Vinterdag

Igår startade jag och Olivia dagens lek med att "pussla" som Olivia säger...

Jag körde ett sån "spel/pussel" med små knoppar som man placerar ut på en bricka. Det var hennes faster Elisabeth som tipsade om detta. Eller rättare sagt hon letade efter ett sådant till present till Olivia men hittade inget, men jag hittade det på citygross senare! Perfekt...

Efter detta så gick vi ut i snön en sväng som har kommit på besök till Borås

Vi åkte pulka i området och vi skottade snö och vi gjorde en snölykta...
Det var minsann en prövning att bygga snölykta med en tvååring..

Snön blåste åt alla håll så vi var inte utan så jätte länge men en stund blev det i alla fall...


När vi skulle gå ut så bad jag Olivia ställa sig vid dörren så jag fick ta ett kort på henne. Då såg hon så sur ur, och då frågade jag henne om hon kunde le.... Vilket hon kunde, därav det stela och fejkade leendet på kortet... Hahahahha

När Olivia fyllde år fick hon en hink med massa leksaksmat. Hon leker mycket med dessa och igår satt hon en lång stund och fixade och donade med detta själv!

Jag rensade även henens garderob igen, så nu gapar den efter mer kläder :) det innebär shopping med mamman :)


Kommentarer
Postat av: "svärmor"

Åh, hon är sååå söt!! Jag blir alltid så rörd när jag ser de fina bilderna du lägger upp på Olivia, såå go och gullig!

2016-11-07 @ 12:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0