Uppdatering från cypern

Just nu befinner vi oss på Cypern!!

Jag, Johannes och Olivia är här med en annan familj, Martina, Martin och Hugo

Omkring 27-28 grader varmt, alldeles perfekt för min smak!
Olivia älskar att bada, så vi befinner oss i vattnet största delarna av dagen!

Jag kom på den briljanta idéen innan vi åkte hemifrån att hon ska få ("få") sluta med napp under resan så vi har inte med några nappar.. Hon har pratat om napp en gång sedan vi kom hit, men hon somnade bra utan ändå...
Sjävklart har vi med nappar om det skulle haverera men nu har hon varit utan napp sedan vi gick ut bilen vid 5-tiden i måndags morse så nu ska vi inte ge med oss...


Igår körde löpintervaller igår på gymmet!

Kände mig stark och duktig!

Körde "minutintervaller"

5-4-3-3-4-5 minuter
Vila 1 minut mellan varje intervall
Efter sista intervaller vilade jag 1 minut och sprang 600 meter extra i högre tempo för att stanna på en "jämn" kilometer

Summan blev
Tid (aktiv): 24 minuter
Sträcka: 5 km
Tempo: 11 km/h = 5:27 min/km

Som sagt, jag är nöjd!!!

Det var sjukt svettigt också! Riktigt härligt!
Älskar när man blir dränkt i svett!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0