Bambi på menyn

Ikväll blev det rådjurssadel till middag! ☺️

En arbetskompis till Johannes hade skjutit ett rådjur åt oss som vi köpte!

Sååå gott!!!!

Viltkött har verkligen en helt annan smak, precis som ekologiskt kan också många gånger ha en helt annan smak!!
Jag menar inte att jag alltid kan känna skillnad på ekologiskt och oekologiskt kött men när jag har ekologiskt kött så tycker jag att det godare!!

På min tallrik serverades det rådjur, babyspenat, machésallad, gurka, grön paprika och bearniesesås...
Johannes däremot hade en blandsallad med mer innehåll och potatis till ihop med pepparsås...

Väldigt god middag...

Till detta serverades det kylt kranvatten ala Borås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0