Seg start

Idag körde jag morgonpass igen...

Hade svårt att vakna idag, och jag hann och tänka både två och tre gånger om jag inte var sjuk eller hade ont och inte kunde träna
Men jag kom inte på något bra så det var ju bara att pallra sig upp och iväg...


STRYKA:
EMOTM 6 minuter
4 st TNG power clean and jerk (lätta)
Jag körde på 30 kg

WOD:
3 varv
10 TNG clean and jerk (25 kg)
20 kalorier rodd
Vila 2 minuter
- här skulle allt vara TNG (touch and go)

3 varv
10 marklyft (65 kg)
25 burpees Over bar
- här skulle det vara tunga marklyft men jag fegade lite för sedan jag skadade ryggen så är jag lite mer försiktig men 65 kg var tungt det med...


Efteråt svettades jag något sjukt... Slutade aldrig att rinna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0