Vilken lördag....

Dagen började med att jag och Olivia åt frukost utan någon tjafs, hon fick vara med lite och bestämma vad hon skulle äta till frukost.
Det blev keso med hallon och lite bacon bredvid.

För min del blev det ägg och bacon... Snart genomfört 2 veckor, dvs halvtid, av gröna kuren...

Sedan efter frukost så har Olivia varit missnöjd hela dagen nästan...

Men vi degade med playdoh en stund, sedan målade vi med fingerfärg, men Olivia använde mer penseln...



Vi åkte och hämtade Johannes på jobbet vid halv tolv och skulle egentligen kolla på brandbilarna men med tanke på att Olivia bråkade jättemycket hemma så blev det ingen inspektion idag...

Efter lunch och lunchvila så var Johannes och Olivia ute en sväng i trädgården och donade.. Jag somnade som en stock i sängen och fick vila en lång stund...
Skönt!!!

Är så himla trött efter en tuff arbetsvecka...


På eftermiddagen så åkte vi till kyrkogården och ordnade lite inför hösten med nya blommor och gjort det fint!
Jag har alltid så dåligt samvete för att jag inte är där oftare och gör det fint men tiden och energin finns inte alltid...
Jag är där i alla fall typ var tredje vecka och tänder ljus, och det känns bra!

Sedan hjälpte Olivia mig så fint med middagen...

Just nu sitter Olivia med lite lördagsmys och kollar på Emil i Lönneberga. Hon är väldigt insnurrad på Pippi, så idag introducerade jag litr nytt...

Olivia får lite mys någon gång i månaden.
-ja, jag ger mitt barn socker ibland. Frågor på det???

Jag hopps på en bättre dag imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0