Distanscykling

I tisdags på tidig kväll var jag och Martina ute på våra hojjar idag..
 
Vi tog en distansrunda denna gången.
Rundan var fruktsvärt skön! När vi kom tillbaka till Martina sen så stod klockan på 25,56 km så jag drog en liten extra runda för att få ett jämt tal :)
 
 
Typ av pass: Distans
 
Längd: 30 km
Tid: 1 timma och 22 minuter 
 
Medeltempo: 21,9 km/h
Maxtempo: 44,9 km/h
 
 
Känsla: Rundan var riktigt skön! Rundan gick hemifrån, via trandared så att vi kom ut vid Borås Bilcenter, till  Gånghester, upp för djupadalsbacken fast på insidan, in mot Målsryd, via Målsryd till Aplared och vände vid bensinmacken som ligger precis vid 27:an.
Jag kände mig stark i benen och i hjärtat. Vid flertalet tillfällen kände jag den underbara frihetskänslan.... UNDERBART!!!!!
 
 
Jag måste bli bättre på att fota när jag är ute! Så fina omgivningar...

Kommentarer
Postat av: Johannes

Du är så duktig!!!

2017-08-05 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0