En ordentlig runda

Idag var jag och Martina ute på en ordentlig runda...


Martin körde oss med bilen och släppte av oss vid Skephult, utanför Borås.
Därifrån cyklade vi via Skephult till Roasjö sen kom vi till Aplared och via målsryd och gångehester så kom vi hem

Min klocka la av vid 28 km men rundan var sammanlagt på hela 39 km!!! 
Grymt gjort av oss

Så tiderna här nere äe för 28 km

Just det....
Jag har en förkylning i kroppen men jag känner mig inte påverkad av den mer än att jag är tät i näsan. Inget halsont eller hängig... 
Hade högre medelpuls än vanligt men inget alarmerande....



Tid: 1:08:00 
Längd: 28 km

Medelpuls: 146 slag/minut

Medelfart: 24,6 km/h
Maxfart: 49,6 km/h

Idag lyckades jag fota lite :) 
Miljöerna är så vackra och fina!!!

När vi kom till Aplared så skulle vi ta en väg som vi körde förra gången, men då hade dom lagt ett tjockt lager med grus där så vi fick gå av cyklarna och vända... 
Hade ju slagit ihjäl oss om vi hade kört där... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0