Lång ledig helg är över

Denna helgen kändes sådär skönt lång.. 

Har tyvärr vart dåligt med träning senaste veckan, vart svårt att få till det. Så ör det ibland.. 

Nu åter till helgen... 

I lördags var jag och Olivia barnvakter åt Emil.. 
Han kom typ kvart i nio och åkte hem vid fyra-fem tiden... 
Vi var ute en sväng vid lekplatsen i ÖSREGNET, och Emil sov i vagnen medans vi lekte, jag och Olivia. 
Sen myste vi mestadels hemma på golvet och lekte
Olivia var verkligen en klippa! Så himla snäll och så himla gosig mot honom. Men man märker att hon inte riktigt förstår hur liten han är, för han "satt" på hennes mage och sen tyckte hon att hon kunde sitta på hans mage.. Haha 
Jag fick ut i köket men stod och spanade på dom när dom var i vardagsrummet
Sen ser jag hur hon sakta ska sätta sig gränsle över honom. När jag ropade "Du ska inte sätta dig på honom va?" Då flög hon tillbaka och satt sådär oskyldigt... Haha 


Igår, söndags, var jag, Olivia, Johannes och mamma ute i skogen och letade kantareller

Efter cirka en timma hittade JAG mängder... 
Jag fick väl ihop 1 kg,men mamma fick minsann också ihop 1 kg... 
Jag såg på ICA att det kostar 149kr/kg... 

Vi var ute i skogen ungefär 2,5 timma! 
Väldigt skönt
Olivia var bra trött sen så hon somnade i bilen en sväng...

Påväg tillbaka till bilen plockade vi supergoda hallon och "sprang på" en fet svart huggorm... 


Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

fina foton, ha en fin måndag


kramiz

2017-08-14 @ 08:05:17
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Anonym

Wow vilken lite blomsterflicka du hittade på ängen 🌸🌸🌸😂

2017-08-20 @ 17:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0