Hej världen

Jag har haft en sån bristande motivation till att blogga men saknar det lite... 


I måndags var jag och Olivia ensamma hemma.. 
Vi hade en sån underbar dag!! När dessa dagar är så tänker jag alltid "åh denna dan kommer jag leva på länge", men så fort jag får en motgång med Olivia där jag knappt är värd någonting för henne (mina känslor) då är dessa dagar som bortblåsta.. Konstigt! 
Varför ska man alltid se och ta åt dig allt negativt?! 

Nog om det, vi hade en superbra dag!
Busade massor på förmiddagen och bakade även chokladbollar.
Olivia ratade dessa (hon är inte heller så förtjust i choklad) men Johannes verkade gilla dessa... 


Sen tog jag en långpromenad på 1:15 timma (7:07 km) i den strålande vårsolen.. Olivia sov i vagnen hela rundan..


På eftermiddagen var vi ute en sväng i skogen och letade kottar ocksp..

En underbar dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0