Söndagspasset

Idag lyckades jag tack vare att mamma passade Olivia att få till ett träningspass... 

Olivia "hjälpte till" med renovering :) 

Mitt pass:

STYRKA: 
Every minute on the minute
1-6 min power snatch med 3 sekunder i powerläget
7-12 min power snatch

Avslutade på 40 kg
Inget jag är nöjd med men jaja....
Hade hoppats på 42,5 kg iaf. 40 kg är ju mitt PR så hade gärna sett mig ta mer idag... 

WOD:
25 minuter amrap

7 deadlift 50 kg (RX)
6 KB swing 16 kg (RX)
7 back hack squat 50 (RX)
6 plate situp 10 kg (15 kg RX)

Helt okej nöjd med passet, men dom där back hack squat var ju svårt
Det är alltså ett marklyft med stången BAKOM sig... Man drog liksom i baksida lår hela tiden... Intr lätt att ha sånna hästalår som jag har 😂

Men det var ett roligt pass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0