Söndagens sjuuuka pass

I söndags åkte jag och Jesper tillsammans till Ibex för att köra dagens WOD

Som jag har nämnt tidigare så är det väldigt tuffa pass på söndagarna... 

I söndags fick man välja sin väg själv...

Det stod uppskrivet 9 st "ladies"
Sen fick man välja en, där fanns det pilar åt vilket håll man kunde gå och då fick man välja en ny tills man hade valt 3 stycken...
Den fjärde var obligatorisk och det var Fran...
Så jag och Jeppe valde:

1. Karen = 150 wallball (14 pound)
2. Isabelle = 30 snatch (30 kg) 
3. Diane = 21-15-9 deadlift + hspu (60 kg)
4. Fran = 21-15-9 thrusters+pullup (25 kg)

Jag kom till 3 thrusters sen var jag tvungen att gå... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0