Tisdagens pass

Igår körde jag passet på Ibex trots att jag inte gillade woden

Krävs en del motivation till att gå dit trots det

STYRKA:
A. E2min for 4 sets 3 Push Press + 3 Jerk B. E2min for 4 sets Back Squat 4 x 4 
C. E2min for 3 sets 2 Front Squats to 1 Thruster


WOD:
Death by 10 m shuttle run
Minut 1 - 1 x 10 m shuttle run
Minut 2 - 2 x 10 m shuttle run
Minut 3 - 3 x 10 m shuttle run.......
Tills man inte kunde mer

Jag bröt på 15:e minuten
Då var jag på 14:e sträckan när minuten tog slut...
Helt okej nöjd.. Flåset är ju inte vad det en gång var och vad det borde vara men vi är nog snart tillbaka... 


Idag är jag och Olivia ensamma hemma så det blir mysig vilodag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0