Välkommen 2017

Då var vi inne på ett nytt år... 


På dagen igår var jag och Olivia en sväng på brandstationen.
Johannes skift jobbade och dom anordnade nyårsmiddag för alla familjerna.

Väldigt bra anordnat.... Fiskedamm till barnen efter maten och dom öppnade upp gymnastikhallen så släppte vi in alla barnen där... Mycket lyckat! Haha 

Olivia gjorde premiär för innebandy också! Mycket fin teknik om jag får bedöma det... 
Fanns även tipspromenad för barnen! Olivia var GRYM!!!!

På kvällen var vi hemma hos min mamma och åt middag och spelade Bingolotto...
Det serverades hummer till förrätt, oxfilé med potatiskaka och konjaksås till huvudrätt och lite ost/kex och chips till efterrätt 👍🏽

Olivia tyckte det var väldigt gott med hummer! 

Idag är det jobb 06:45 - 16:00 för min del! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0