Veckans ladiespass

Varje onsdag klockan 17:45 är det ladiespass på Ibex

Och det är precis som det låter, enbart tjejer... 

Gårdagens pass

4 rounds
30 dubbleunder (90 singelunders)
8 power snatch 30 kg (25 kg)
12 overheadsquat (front squat)

- jag fick byta ut de mest
Jag gjorde singelhopp som vanligt
Snatchen gick väldigt bra på lätt vikt. Ovhsquaten fick jag byta till frontsquat för min handled höll inte efter min överansträngning i den förra veckan...
Men jaja, så är det... 

Efteråt var det TABATA

4 x 20 sekunder/10 sekunder
- burpees

4 x 20 sekunder/10 sekunder
- AB-mat situps

4 x 20 sekunder/10 sekunder
- wallball 


Alltid roligt att köra dessa pass med enbart tjejer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0