Helgen

Det har varit en lugn helg... 

Varit ute i skogen och letat blåbär.. Mitt ställe hade inte riktigt kommit igång ännu men några fick vi med oss hem i alla fall 

Idag var jag, Olivia, Michelle, thelma och Erlendur i djurparken... 
Sådär 21 grader och molnigt när vi åkte dit men sen öppnade himmeln sig... Hahah
Underbart!! 

Innan besöket på djurparken laddade vi kropparna med brunch på Viskan! Mycket gott!! 

Olivia och hennes humör är just nu otroligt påfrestande och tålamodskrävande... 
Humöret är sjukt svängigt! Det kan liksom växla på någon sekund! 
Så fruktansvärt jobbigt..

Idag har jag vart så fruktansvärt arg och irriterad! Ingen bra dag alls för mig och Olivia, relationsmässigt
Denna dagen lägger vi bakom oss...


Hur som helst, Olivia är Solstrålen i mitt liv ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0