Långledigt

I helgen har jag vart ledig i tre dagar...

Fredag lördag och söndag! 
Fantastiskt väder för att vara ledig på!!!

I fredag var Emma och hennes ena pojk Filip här!
Barnen sprang runt nakna och lekte med Olivias lilla pool och vi skvallrade och fikade... Precis så det ska vara!! 


På eftermiddagen var jag i knalleland en sväng och köpte mig lite nya kläder!! 

På kvällen var vi hemma hos Martin, Martina, Emil och Hugo och grillade :) mysigt...
Åt grillad banan med center till efterrätt.. Sött!! 



Igår, lördag, var vi hemma på dagen..

Johannes började operation ta-bort-alla-maskrosor..... Haha 
En evig kamp!! 

Olivia hängde på pappa vart han än gick, oavsett om hon behövde kissa eller inte...

Till kvällen tog vi en promenad till Michelle, Erlendur och thelma för grillning ihop med Fredrik och Linnea! Väldigt mysigt!! 

Skriv inläggstext 

idag startade jag och Olivia morgonen ihop... 

Käkade frukost ute i solen på altanen...
Johannes gick en ny runda på gräsmattan och tog lite fler maskrosor som hade dykt upp under natten.. 
Sen spolade han av altanen från all sjuk jäkla pollen som är ÖVERALLT!!
Jag och Olivia gick bort till lekplatsen. Eller Olivia cyklade på sin balanscykel... 

Sen på eftermiddagen var vi i sjömarken och lekte vid sjön... 
Johannes var i Göteborg på sin brors prästvigning... 
GRATTIS MIKAEL!! 

Ikväll badade jag och Olivia ihop i badkaret! Väldigt mysigt!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0